Sokan talán nem is gondolnák, hogy a klímás szakma is hivatás lehet. Holott mi vagyunk rá az élőpélda! Amikor 2014-ben megfogalmazódott bennünk a Polar gondolata nem is képzeltük volna, hogy ekkora utat fogunk ilyen rövid idő alatt bejárni, de abban biztosak voltunk, hogy értéket akarunk teremteni. Hogy sikerült-e? A cikkből minden kiderül.
Miért?
Az európai klímapiacot látva felismertük, hogy az egységként tekintett piac negatívan hat a fogyasztói szemléletre és a termékkivitelezésre. Igény volt egy olyan gyártóra, aki a kelet-közép-európai viszonyokat, árakat és környezeti szempontokat veszi figyelembe. A piaci rést meglátva belefogtunk hát a Polar elnevezésű projektbe, aminek a fő célja az erre a területre kifejleszthető, legmegfelelőbb klímák megalkotása.
Mikor?
A márka gondolata 2014-ben született meg, de csak 2015-ben öltött alakot a már jól ismert, zöld brand formájában. 2016 áprilisában jelentettük be hivatalosan a márkát és kezdtük meg a forgalmazást. A termékeink mögött a gyártó és importőr a Cool-Airconditional Kft. A cég jogelődje ’94-ben alakult, ennek köszönhetően lassan 28 éves szakmai tapasztalattal a hátuk mögött stabil alapot biztosítottak a számunkra a fűtés-, szellőzéstechnika-, illetve légkondicionálás-piacán.
Mit?
A lakossági piac az elsődleges területünk. A specifikációkat a magyar családok igényeit figyelembe véve készítjük el. A tényleges felhasználói érdekeket és az izgalmas technológiai lehetőségeket egységesítve évről évre új termékekkel jelenünk meg a piacon.
Magyarországon az új építésű családi házak egyre jelentősebb részében hőszivattyús fűtés kerül beépítésre vagy betervezésre. Ezért is döntöttünk úgy, hogy 2017 májusában bővítjük a termékkínálatot hőszivattyúkkal. A termékek már az innovatív, környezetbarát R32-es hűtőközeggel érkeznek, így az új termékek kiemelten hozzájárulnak a környezet védelméhez.
Kisebb költségvetésű, olcsóbb klímákat is szerettünk volna forgalmazni, így született meg a Polar Lite. De mindez csak néhány példa a rengeteg egyedülálló megvalósításunkból.
Miben vagyunk mások?
Alapításunkkor nagy hangsúlyt fektettünk egy olyan arculat kiépítésére, ami könnyen felismerhető és szerethető. Egyedi megoldások alkalmazása teszi különlegessé a márkát. Az iparágban soha nem alkalmazott piacépítési elemeket alkalmazunk, úgymint a gemification folyamatok használata – Play!Polar applikáció, illetve a különleges rendezvények – Polar Cirkusz. A 2019-es rendezvényre, mely a Fővárosi Nagycirkuszban került megrendezésre, a Polar vendégül látott egy Békés megyei hátrányos helyzetű általános iskolai csoportot 50 fővel. Így az esemény nem csak arra volt jó alkalom, hogy már kitanult, szakmabeliek megismerjék a márkát, de fiatal, rossz körülményekből származó diákok elé is egy lehetséges jövőképet tártunk vele.
Miket értünk már el?
A márka 7 éve BISNODE minősített vállalkozás, 2019-ben pedig a KKV Top 100 márka díjazásban is részesült. Számunkra pont ugyanannyira fontos a társadalmi szerepvállalás, mint a példamutató gyártói magatartás. Ennek köszönhetően több, különböző módon nyílt már lehetőségünk jótékonysági akciókat támogatni. Hogy csak egyet említsünk a sok közül, a Gyermek Gyógyítók Hálózata számára 2020-ban majdnem fél millió forintot spóroltunk meg minden eladott termékünk árából.
Reméljük kicsit közelebb tudtunk kerülni hozzátok. Amennyiben még maradt bennetek kérdés, keressetek fel minket Facebook oldalunkon!